piątek, 17 kwietnia 2015

Zakupy w sklepie internetowym Media Expert

Potrzebowałam kupić czajnik elektryczny :
mały, o małej mocy, tani.
Szukając sprzętu wg tych parametrów znalazłam korzystną ofertę w sklepie Media Expert. Cena była bardzo atrakcyjna, bo kosztował 40% mniej niż gdzie indziej. Do tego darmowa dostawa do salonu, wybranego przeze mnie.
Zamówienie złożyłam. Po kilku dniach otrzymałam maila:

Szanowny Kliencie
 
Informujemy, iż zamówienie nr: xxxxxxxxxxx    zostało anulowane, ponieważ zamówiony produkt został uszkodzony podczas transportu i nie nadaje się do wysyłki. Za utrudnienia przepraszamy.
 
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego sklepu i zapraszamy ponownie,
Zespół

Czy warto robić zakupy w tym sklepie???

Odpowiedź zostawiam czytelnikom.

Czajnik kupiłam w Euro Rtv Agd, na miejscu (bo w media expert nie było w sklepie żadnych o takich parametrach). 
Szkoda.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz